my battle..

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on: Tuesday, October 8, 2019
  • ANXIETY SUCKS
    ----SOCIAL MEDIA----
    TWITTER - https://goo.gl/Amqx54
    INSTAGRAM - https://goo.gl/gGzFf1

    ENDIGO - https://www.th-clip.net/user/Endigo
    SAM DUBS - https://www.th-clip.net/channel/UCgcAsb_R4nLOtA-zFoJ6aUw

    Source: https://youtu.be/10AL3X-_vxc

Comments

  • StarKnight 54

    StarKnight 54

     13 minutes ago +1

    When you fullscreen you see an ad. Omg he's finally done it

  • H B

    H B

     27 minutes ago

    wtf

  • kiolooi reewe

    kiolooi reewe

     46 minutes ago

    the only thing he steals is ad revenue

  • Nate native

    Nate native

     46 minutes ago

    make a daimond play botton merch

  • Brazilian Mapper

    Brazilian Mapper

     1 hours ago

    When Lazar copies LWIAY
    Lazar: OH no I am copying Pewdiepie again
    Jacksfilms: Am I a joke to you?

  • Birdie 2nd Channel

    Birdie 2nd Channel

     1 hours ago

    Deadpool 3?????

  • L French

    L French

     2 hours ago

    Aww you got anxiety? What a little nerd

  • Jayden Ritzmann

    Jayden Ritzmann

     2 hours ago

    I’ve been watching Sam dubz fur a while

  • XGhostDavid X

    XGhostDavid X

     2 hours ago

    Christian is my best friend

  • Jayden Price

    Jayden Price

     3 hours ago

    The views

  • ASPT 001

    ASPT 001

     4 hours ago

    Bruh no ads

  • waioiywdood Evans

    waioiywdood Evans

     4 hours ago

    Fyc

  • Yves Didier

    Yves Didier

     4 hours ago

    Lannen you are so inspiring and amazing. I have always thought of you as an inspirational person you’re soo nice to do this.

  • XXxXBLUCreeperXxXX

    XXxXBLUCreeperXxXX

     5 hours ago

    Like I wanted to use code lAzar but fortnite is dead LITERALLY it got sucked

  • Connor Is Luck

    Connor Is Luck

     5 hours ago

    6:15 im sure everybody laughed at this
    anyone? welp i did.

  • N0T Clan.

    N0T Clan.

     6 hours ago +1

    Petition for LazarBeam to bring back Random Crap Friday
    |
    |
    \/

  • Cute Foxy Gaming :3

    Cute Foxy Gaming :3

     6 hours ago

    {\_/}
    (•⩌•)
    />❤🍉 bunny is giving lazarbeam love + watermelons to cheer him up o(〃^▽^〃)o

  • Sergio Castro

    Sergio Castro

     6 hours ago

    I SUPPORT YOU AAAAAAA

  • big bad hiphop king

    big bad hiphop king

     6 hours ago

    Toxic pigeon from cross city tunel mighy have shit on you lol

  • big bad hiphop king

    big bad hiphop king

     6 hours ago

    Tunnel air from the easter. Distributer is yeeting u out